Налаштування підключення до мережі Джамзо для ОС Windows 8.


Для виконання наступних дій, необхідно мати достатньо прав у системі та пам'ятку абонента, яку Ви отримали при підключенні послуги.
Під’єднайте кабель мережі Джамзо до роз'єму мережевого адаптера на Вашому комп’ютері, та проведіть нижче наведені дії:

В меню "Пуск" натискаємо правою клавішею миші по будь-якій вільній області. (Рис. 1)


Рис. 1

2. У меню, що з'явиться оберіть пункт “Всі додатки”. (Рис. 2)


Рис. 2

3. У службових додатках оберіть “Панель управління”. (Рис. 3)


Рис. 3

4. Перейдіть у пункт "Центр управління мережами і загальним доступом"


Рис. 4

5. У верхньому лівому кутку вікна оберіть пункт “Зміна параметрів адаптера”. (Рис. 5)


Рис. 5

6. Оберіть ярлик “Підключення по локальній мережі” для мережевого адаптера, до якого під’єднано кабель мережі Джамзо. Переконайтеся, що з’єднання включено, якщо ні – увімкніть його. По обраному ярлику “Підключення по локальній мережі” натисніть правою клавішею миші. (Рис. 6)

(Якщо у Вас немає жодного активного ярлика “Підключення по локальній мережі” - Вам необхідно перевірити чи активований даний мережевий адаптер у диспетчері пристроїв, та при неоюхідності повторно встановити драйвер для мережевого адаптера).


Рис. 6

7. Оберіть пункт "Властивості", у контекстному меню, що з'явиться. (Рис. 7)


Рис. 7

8. Для подальших налаштуваннь у відкритому вікні нашого з’єднання виділіть у списку компонентів, що використовуються пункт “Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4)”. (Рис. 8)


Рис. 8

9. Натисніть на кнопку "Властивості". (Рис. 9)


Рис. 9

10. У вікні, що відкриється “Властивості: Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4)” встановіть опцію перемикача “Використовувати IP-адрес автоматично”.
Також встановіть опцію перемикача на поле “Використовувати адреси DNS-серверів” автоматично. (Рис. 10)


Рис. 10

11. Підтверджуємо всі внесені зміни натисканням кнопки “ОК”. (Рис. 11)


Рис. 11

Після виконання всіх вищеописаних дій, можна закрити всі вікна програми.
Налаштування підключення до мережі Джамзо можна вважати завершеним.

У випадку, якщо Ви підключили новий ПК чи провели заміну мережевого адаптера, з метою подальшої реєстрації даного обладнання у нашій системі, Вам необхідно зателефонувати в службу технічної підтримки та повідомити оператора.